Puslapiai

2016 m. rugsėjo 15 d., ketvirtadienis

Kiek kainuoja akiniai?

Mano dabartiniai akiniai kainavo 10 eurų už rėmelį ir 10 eurų už plastmases juose. -3 dioptrijos, nieko ypatingo. Dar buvo kažkokia lyg tais akcija, tai man atrodo viskas kartu kainavo 10 ar tai 15 eurų.
Bet, kol nestudijavau medicinos ir nežinojau kokiu būdu atsiranda didelės medicininių prietaisų kainos, tai tikriausiai tokių akinių net nebūčiau pirkusi, nes kažkas man juose būtų įtartino atsiradę. Nors dabar galiu pasakyti, kad čia vieni atspariausių mano kada nors turėtų akinių, taip pat vieninteliai, kurie per tiek laiko nesusibraižė, nors ir neturi jokios antiscratch dangos.


Iki kokių absurdiškų kartais paaiškinimų nusirita kodėl tos kainos tokios didelės - "Oj, pas mane super duper spec. paploninti itin reti tik man vienam pagaminti stiklai" (jo, tik kad tuos stiklus dabar pagaminti su aparatu taip pat nesunku, kaip bet kuriuos kitus, nebe žmogus juos šlifuoja rankytėmis), ar "Oj, bet tai su šita parduotuve, jei atsilaisvina varžtelis galiu ateiti ir jie vėl prisuka" (rimtai? Duok aš tau tą varžtelį prisuksiu. 


Išimtis galbūt būtų visokie ale dizainerių akiniai, bet norint tokius nešioti pirmiausiai reikia lankytis tokioj aplinkoj, kur juos kažkas atpažintų :v Nes dabar tai geriausiu atveju atpažįsta nabent kad akiniai už 300 eurų, bet ne dizainerį, kolekciją ir panašiai.


Didžioji dalis mano draugų turi medicinius draudimus, kurie jiems dengia tokius dalykus, kaip akiniai ir tada jie sugeba išsirinkti tokius, kad su 80% kompensacija vis tiek kainuotų 300 eurų. Sakau, kad nu nekainuoja šitas daiktas tiek. Kaip tai, sako jie, ir rodo man, kad optikos salone, kuriame jų draudimas priimamamas, visi tik tiek ir tekainuoja. 3:)


2 komentarai: