Puslapiai

2014 m. liepos 29 d., antradienis

Europos berniukai ir mergaitės

Šiandien G+ Donatas Dambrauskas pasidalino va tokiu va rastu žemėlapiu:


Tai padariau tokį patį su "country + boy".
Nesirinkau "man", nes  "woman". 
Taip pat rašiau, pvz. "russia boy", o ne "russian boy", antraip prie daugumos šalių pirmas variantas būna nelabai prezentatyvus. Padariau išlygas tik Vengrija ir Turikijai, nes kitaip irgi ne kažką xD

(Lenkija tokia "whats up Lithuania?", o Lietuva "Go way, Poland, me and my bro Ireland wanna hang out".)


PS - dariau su GIMPU, užtrukau valandą su keliom minutėm.

2 komentarai:

  1. Not fair, nes angliškai "girl" gali būti labai plataus amžiaus diapazonas. O "boy" yra konkrečiai mažius. Šiaip keistas dalykas kai pagalvoji.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mes visi gyvenime turime skirtingas istorijas. buvo pakilimų ir nuosmukių, bet buvau labiau nusiminusi, kai mano sužadėtinis, su kuriuo susitikinėjame 7 metus, pasakė, kad turėtume nutraukti savo santykius, nesu patyręs tokio skausmo, kurį tą dieną jaučiau savo gyvenime. Paklausiau, ką padariau neteisingai, bet jis pasakė, kad yra pavargęs, po 3 mėnesių išsiskyrimo radau liudijimą apie moterį, kuri kalbėjo gerus dalykus apie daktarą Ajayi, burtininką, padėjusį daugeliui žmonių atkurti taiką ir meilę savo namuose. Aš tikrai myliu savo vyrą ir noriu, kad jis sugrįžtų į mano gyvenimą, todėl kreipiausi į daktarą Ajayi ir paaiškinau sau, po kai kurių konsultacijų man buvo pasakyta, kokia problema ir ką daryti, kad atkurtume savo santykius, aš padariau viską, ko iš manęs paprašiau. Burtų dienomis mano sužadėtinis susisiekė su manimi ir dabar esame laimingai susituokę. Jei jums reikia tikro rašytojo pagalbos, galite pasikliauti daktaru Ajayi ir tikiu, kad turėsite priežastį vėl šypsotis. Susisiekite su „Viber“ / „Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti