Puslapiai

2011 m. balandžio 1 d., penktadienis

Peckioti ar nepeckioti?

Kovoju su siaubingu potraukiu pradėti naują komiksą.
Bet kad su senu nieko neišėjo.
Vis dar yra 2011 metų iššūkio darbai.


Man atrodo, kad mano kūrybinei sąžinei susiformavo kreivas sąkandis.
Kaip manote?


Mirties Angelas, Horace Vernet, 1851.

5 komentarai:

  1. Aš labiausiai norėčiau, kad seną komiksą pabaigtum... Bet jei nori naują piešt, tai niekas tavęs nuo to nesulaikys :)

    (imkis darbo)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Joa, tikrai! O kas senajame "neišėjo" ? Buvo tik besiužsimezganti istorija, atrodė lyg ir nieko. Gi nebūtinai reikia reguliariai atnaujinti. Va seku krūvą internetinių komiksų, kur tai kas kartą į mėnesį, o kartais ir pora sykių per savaitę atsinaujina, žodžiu chaotiškai, ir nieko tokio.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Koks grazus piesinys... Reikes daugiau apie ta dailininka pasiskaityt.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ach tie komiksai ir kūrybinė sąžinė. Man regis žinau kaip jautiesi.
    Pati turiu vienus komiksus, kuriuos paišinėju amžių amžius kai neturiu ką veikti (bet jis tik labai siaurai publikai). Esu metus jau dvejus komiksus, dar nenupaišiau vieno užsakymuko, liko paskutinę dalį istorijos vienam forumui paruošti, pasižadėjau naują dorą komiksą nupaišyti (Ačiū dievui, nenusimato, kad jis būtų labai ilgas) ir dar du komiksus noriu paišyti.

    Jei taip ir toliau, imsiu čiaudėti idėjomis.

    AtsakytiPanaikinti
  5. O kodel su senu nieko neisejo? Man kaip tik atrodo, kad ten viskas ok...

    AtsakytiPanaikinti